nya tider

Godmorgon/förmiddag!
Gårdags kvällen spenderades hemma hos Anton med Miccis och Jennifer och lite grabbar, det blev lugnt för oss, och när dom drig till krogen drog vi oss hemmåt. Jag var SÅÅÅÅ trött igår eftersom ja inte sovit på natten så runt halv tre så låg jag och sov när jennifer satt och snacka med mig, oops!
I natt ställde man ju om klockan med, stoora diskutioner om det var framåt eller bakåt men ställde, men efter många om och men kom vi fram till att det var frammåt så va är klockan?
haha aja de märks ;)
Nu nalkas de vofflor och Alice och Charlie kommer hit!
Ikväll kommer ja hem till BX ifall någon ville veta,
PUSSPUSS
mina fiina små syskon kommer ja åka hem till, gulligull!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0