so sorry

OOpsi, blev inget skrivande igår för jag hade en trevlig kväll ;)
Startade med mina pinglor Emmy ocg Amanda hos mig, sen blev det till Tobbe och kvällen slutade hos Erik.
Det var en (för det mest) toppen kväll! :) Tack alla som förgyllde den!
  • fff
Blev sent igår, men jag gick tapper upp vid åtta för att åka på ett fitness event i Linköping med Tessa från kl 10-16 :D
Fattar ni att vi tränade heeela den tiden? Mina ben är som plankor och mina armar darrar, känns som jag går i sömnen, men va fan kul vare! :D Zumba och styrka och massa :)
  • ljj
Nu ska jag ta en välbehövlig dusch efter att ha tränat skiten ur mig, tappat min mobil, haft panik och sen hittat den i snön ute på gatan!!
Ikväll blir de att träffa Bästis Vickan, får se vad vi gör :)
PUSSPUSS

bild från när vi var i England i sommras, jag,freddan och tessa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0