Söndag, bakis?

Hej allihopa! Sorry att jag inte skrivit på evigheter, men har haft fullt upp och har ingen bra dator jusst nu. Veckan har gått skit fort, men i onsdags va jag,Nicole,Marcus och Agge i norrköping på rix fm, de va helt ok:) I fredags va jag,Linus,Rasmus och Carlswärd i Linköping på nollningsfesten as nice :D , och igår (lördags) va jag, Nicole,Marcus,Agge och tvillingarna i tranås på furia festivalen , det kunde ha vart roligare där men det löste vi sen när vi kom hem ;) Jusst nu sitter jag hos nicole och hon gör iordning sig och den ska vi kanske ut och gå, jag ska försöka skriva mera! Men hare bra PUSS!

Kommentarer
Postat av: elin karlsson

låååter som värsta skooj, vi får snacka mer om allt när du kommer . saknar dej !

2008-08-27 @ 22:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0