nemen hej

hejhej!
idag ska vi sammanfatta den mest mysiga,fina,roliga och älskvärda helg hitils!
I fredags kväll kom min prins med en enormt stor blombukett och vi tog en mys kväll och lite pizza med familjen.
På lördagen drog vi in till Linköping och kollade runt och käkade lunch, efter det blev det svensk kräftskiva på kvällen!
Haha, Nicklas som aldrig hade ätit kräftor fick lite att göra med andra ord ;) Efter det drog vi på fest hos Eddie och folket, , mycket trevligt!
Igår tog vi det lungt, försökte att ta vara på den lilla tid innan han skulle åka igen, så igår stod vi tårögda och kysstes för sista gången på ett tag nu!
Usch vad jag hatar att säga hejdå!!
Saknar honom redan..
Ja och dagen idag började ju då med att jag försov mig skapligt,hade punka på cykeln och saknade min Nicklas, inte bra inte bra!
Nu ska jag ta lite te med mamma,mormor och Beatrice!
vi hööörs
PUSSPUSS

saknar det otroligt mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0