22 maj

god morgon Sverige!
idag vaknade man upp i Katrineholm och jag har INGA planer inför kvällen så vi får väl se vad som händer.
jag ska snart ner på stan med pappa och kolla lite, jag tog shortsen idag med vilket väder!

nu är det inte långt till skolavslutningen och jag börjar bli lite nervös över att jag ska sjunga solo i kyrkan!
tänk om ja gör bort mig helt eller svimmar?!
usch, måste nog träna lite mer på låten tror jag.

på onsdag drar ju klass 9B på klassresa till Visingsö med! det kommer nog bli skit kul bara alla slutar vara så negativa och ser allt från den ljusa sidan, att vi faktiskt gör våra SISTA veckor på Stenbocksskolan!
skapligt va jag kommer sakna klassen även om ja är "nyast", vi har haft så sjukt kul tillsammans!



vi hörs sen
PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0