måndagen 10 maj

hejhej!
idag är det bara EN  enda månad kvar till skolavslutningen, gud så skööönt det ska bli!
dagen har för övrigt gått skapligt segt och jag kan väl inte säga att jag gjorde något speciellt viktigt i skolan.

jag har kommit på den smarta idéen att jag ska beställ 3 par skor till skolavslutningen för att jag inte kan bestämma mig om vilka, men ja vart ska jag få dom pengarna ifrån?
jag kommer ju knappast kunna shoppa något i sommar och sommarjobbet verkar det ju inte bli något med.

nej nu ska jag plugga lite.. eller ja funderar på att plocka fram min symaskin och sy till något!

hörs
PUSSPUSS

Kommentarer
Postat av: matilda

du sjunger verkligen kanon fint :)

2010-05-14 @ 00:04:15
URL: http://matildaekeblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0