torsdag 15 sep

tjaa!:)
Det blev ett uppehåll med bloggandet igår för jag kom nämligen hem halv tio!
Först så var jag i skolan sen kom pappa till Linköping och vi köpte en ny mobil och vinterjacka till mig :D
Efter det gick vi och käkade på Ming Palace, allt var jätte mys! Kl 18 så var det sen infomöte på skolan, inte allt för kul, och sen tog jag tåget hem!
En riktigt bra dag helt enkelt! Saknar dig pappa..
Men men, idag blev det att plugga ända fram tills nu efter att jag kom hem från skolan, har nämligen mitt första prov på fredag! Önska mig lycka till! jag suger nämligen i geografi!!!
Nu börjar det bli lite jobbigt med allt pluggandet så jag tänkte göra matten och sen ta en sväng på träningscykeln,
PUSSPUSS
min nya mobil: sjukt snygg!





Kommentarer
Postat av: magnus

tyckte oxå att det va mysigt saknar dig

2010-09-15 @ 19:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0