svejs!

tjenare mittbena!
blev inget bloggande igår, men tågresa hem blev det och inget nytt på väderfronten här inte! Fuck va kallt det är...
Imorse ringde klockan och jag tänkte som vanligt: naaae!
Men jag tog mig tappert till skolan även denna dag, efter den roliga skoldagen... blev det tandläkaren i Motala OJ vad kul med buss Xantal timmar, spände tandställningen som fan och tog bort en båge på insidan av gommen som jag haft ett år, känns AS tomt nu...
  • k
Aja, nu sitter iallafall lilla jag här med tand och hand ont med samhällsböckerna upptryckta i pannan och pluggar till ekonomiprovet imorgon, som för övrigt kommer gå åt helvete. Måste bara tillägga att jag även måste klaga på de busschaufförer som bara gasar som fan och sen bara bromsar 24/7, alla saker bara flyger omkring, hur tror dom att man kan plugga då med en hand? usch på er!
Här ska ni få lite bilder på helgens fynd innan jag tar och pluggar liiiite till!
PUSSPUSS





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0